Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag? De kans is groot dat iemand ze al eerder gesteld heeft, en dan kan je het antwoord hieronder terug vinden.

Waar vind ik de afmetingen van de meubelen terug?

Je vind van elk artikel in onze webshop de afmetingen terug bij de uitgebreide beschrijving onder de foto’s.

Hoe kan ik betalen?

Je kan kiezen uit de volgende betaalwijzen:

Via de website:

  • via kredietkaart
  • via bankkaart
  • via overschrijving op rekeningnummer BE13 7310 4227 9039
  • via iDEAL

Bij afhalen:
Ook is het mogelijk om cash te betalen wanneer u uw bestelling komt afhalen.
Let op: enkel cash betalen is mogelijk, we beschikken niet over een betaalterminal.

Wat zijn de levertijden?

Verzending via Bpost:
Elke woensdag worden alle pakketten afgeleverd bij Bpost. Meteen na ontvangst door Bpost ontvang je automatisch een e-mail met een track-and-trace code waarmee je je zending kan opvolgen. Doorgaans worden alle pakketten door Bpost afgeleverd op de volgende werkdag.

Via onze VIP levering aan huis:
een beperkt aantal artikelen versturen we niet via Bpost maar komen we zélf tot bij u leveren. Dit om absoluut zeker te zijn dat de goederen in perfecte staat bij u aankomen. (Voor deze VIP Service rekenen we trouwens géén verzendkosten aan.)

Bij deze bestellingen die we zelf komen leveren zullen wij u altijd eerst contacteren om af te spreken wanneer de levering het best uitkomt voor u.

Omdat het sterk afhankelijk is van onze planning en de regio waar je woont is de levertijd niet eenduidig te bepalen. Doorgaans worden alle VIP artikelen echter ten laatste binnen de 2 a 3 weken aan huis geleverd.

Afhalen:
Wanneer je kiest om de goederen te komen afhalen kan dit in principe meteen. Alleen vragen we om dit enkel te doen na afspraak, zodat we zeker zijn dat er iemand aanwezig is. (De kans bestaat immers dat we net op dat moment bezig zijn met leveringen en het zou vervelend zijn als u dan voor een gesloten deur staat.) Graag dus een seintje vooraf.

Meer informatie vind je ook terug op de pagina over verzenden en afhalen

Wat houdt jullie gratis VIP levering precies in?

Veel van onze artikelen komen we zélf tot bij u leveren. Dit om absoluut zeker te zijn dat de goederen in perfecte staat bij u aankomen. Voor deze VIP Service rekenen we géén verzendkosten aan.

Bij het artikel staat telkens duidelijk aangeven of het om zo een artikel gaat. Bij een bestelling die we zelf komen leveren zullen wij u contacteren om af te spreken wanneer de levering het best uitkomt voor u.

Belangrijk: we kunnen deze goederen enkel leveren tot op het gelijkvloers. We beschikken immers niet over een traplift of voldoende mankracht om te leveren op hogere verdiepingen dan het gelijkvloers. Bij grote stukken vragen we dan ook steeds om extra hulp te voorzien om te helpen uitladen.

Opgelet: met onze VIP levering kunnen we helaas niet leveren tot in Nederland. Neem echter zeker met ons contact op om te zien wat we alsnog voor u kunnen doen.

Kan ik een artikel komen bekijken vooraleer ik het koop?

Uiteraard kan je bij ons eerst eens komen kijken vooraleer je beslist om je aankoop te doen. Hiervoor kan je bij ons ter plaatse terecht in ons depot te Schoonaarde. (exacte locatie delen we mee na afspraak)

Wel vragen we om een seintje vooraf. Dit om te vermijden dat we net onderweg zijn met leveringen en je dus je voor een gesloten deur zou staan.

Opgelet: artikelen reserveren doen we slechts heel uitzonderlijk, je wacht dus best niet te lang met langskomen, anders bestaat de kans dat het artikel tegen dan reeds verkocht is.

We zijn steeds via telefoon bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 19u doorlopend.
Via e-mail zijn we altijd bereikbaar.

Telefoon: 0472/92.20.51
E-mail: wim@depot59.be

Je kan ons uiteraard ook contacteren via het formulier op onze contact-pagina.

Waar zijn jullie gelegen?

Ons depot is gelegen in Schoonaarde, tussen Dendermonde en Aalst.

De exacte locatie van ons depot delen we graag mee, maar enkel indien je wenst langs te komen om een specifiek artikel te bekijken vooraleer je het wenst aan te kopen. Vermits we een webshop zijn en geen winkel hebben we immers niet de mogelijkheid om doorlopend klanten te ontvangen. Vaak zijn we immers ook de baan op om artikelen te gaan leveren, en dan zou je voor een gesloten deur staan.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuw binnengekomen artikelen?

De eenvoudigste manier om als eerste op de hoogte te blijven van nieuw binnengekomen artikelen, is door je te abonneren op onze nieuwsbrief. Elke week sturen we op donderdagavond of vrijdagavond immers een nieuwsbrief via e-mail, met daarin een kort overzicht van onze nieuwste aanwinsten.

(zie ook de volgende vraag “Wat staat er in jullie nieuwsbrief”)

Wat staat er in jullie nieuwsbrief?

Elke week sturen we op donderdagavond of vrijdagavond onze nieuwsbrief via e-mail.

Hierin vind je een kort overzicht van onze nieuwste aanwinsten, en kan je ook meteen doorklikken naar het artikel op de website. Op deze manier ben je als eerste op de hoogte!

We sturen nooit reclame, en als je onze nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen kan je heel eenvoudig onderaan de nieuwsbrief klikken op “uitschrijven”.

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Ons depot is gelegen in Schoonaarde, tussen Dendermonde en Aalst.

De exacte locatie van ons depot delen we graag mee, maar enkel indien je een bestelling hebt geplaatst en deze komt afhalen, of als je een specifiek artikel wil komen bekijken vooraleer je het wenst aan te kopen.

De dagen waarop je je bestelling kan komen afhalen zijn: Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag.

Vermits we een webshop zijn en geen winkel, hebben we niet de mogelijkheid om doorlopend klanten te ontvangen. Vaak zijn we immers ook de baan op om artikelen te gaan leveren, en dan zou je voor een gesloten deur staan.

Met welke transporteurs werken jullie?
  • Kleine artikelen versturen we via Bpost. Elke woensdag worden deze bij Bpost afgeleverd en ontvang je automatisch via e-mail een track-and-trace code waarmee je de zending kan opvolgen.
  • Een beperkt aantal artikelen versturen we niet via Bpost maar komen we zélf tot bij u leveren via onze eigen VIP-service. Dit om absoluut zeker te zijn dat de goederen in perfecte staat bij u aankomen. In het winkelmandje staat telkens duidelijk aangegeven wanneer het om zo een artikel gaat. Bij een bestelling die we zelf komen leveren zullen wij u altijd eerst contacteren om af te spreken wanneer de levering het best uitkomt voor u.

Opgelet: Deze VIP-service is enkel mogelijk in Belgie, helaas zijn we momenteel nog niet in staat om zelf tot in Nederland te leveren. Woont u in Nederland en wenst u toch een artikel met VIP-service te bestellen, neem dan zeker met ons contact op om te zien wat we alsnog voor u kunnen doen.

Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

Stel gerust je vraag via het onderstaand formulier, en dan bezorgen wij je zo snel mogelijk een antwoord!

Stel ons je vraag:

Contact Info

We zijn uiteraard ook steeds via e-mail en telefoon bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, van 8u tot 19u doorlopend.

Telefoon: 0472/92.20.51
E-mail: wim@depot59.be

NIEUWSBRIEF

Schrijf je in op onze nieuwsbrief, zo ben je steeds als eerste op de hoogte van alle nieuwe artikelen!

Je hebt nog geen producten in het winkelmandje

Blijf op de hoogte!

Schrijf je snel in op onze nieuwsbrief, zo ben je als eerste op de hoogte van alle nieuwe artikelen die we verkopen, nog voor iemand anders het weet!

Je bent vanaf nu geabonneerd op onze nieuwsbrief!